Fantasme

wp-1470442580967.jpeg?w=396

Noaptea sparge porțile viselor închise cu lanțurile de lumină ale apusului. Apar umbrele care guvernează aproape patologic mintea.Energiile nebănuite ale nopții, se învârt în cercuri iluzorii prin proiecțiile ciudate ale unei realități, percepută dincolo de cuvinte.

„…l-am văzut sosind, am sperat o clipă doar că va zâmbi așa cum o făcea adesea, ușor malițios. Nu, nu a zâmbit. A apărut tăcut, m-a privit cu tristețea omului sosit parcă din alt veac, a popsit cu obișnuita-i eleganță aristocrată, în fotoliul. M-a privit îndelung tăcut, un chip frumos, fără cuvinte. Și l-am văzut plecând, pierzându-se în noapte, pe o alee cu luciri lunatice după o ploaie de vară. Fără cuvinte, i-am strigat numele în noapte. Părea obosit, obosit poate de atâtea zboruri cu neguri sub aripi Frumos, tăcut și obosit. Știa, știa că privirea mea va fi aripă desprinsă din suflet, care-i va atinge urmele pașilor pierduți în noapte. Am privit, oglindă pustie, suflet trist la țărm de noapte….”

Am privit micul înger prins în rochia îmbrăcată …era un dar.

wp-1470445050801.jpeg?w=396
Născuți în tenebrele nopții, monștrii de neguri, se risipesc spulberați de magia îngerilor…

…A.G.

Original Article: https://araoimi.wordpress.com/2016/08/06/fantasme/

Editors Notes:

I would remind you that this blog is produced free for the public good and you are welcome to republish or re-use this article or any other material freely anywhere without requesting further permission.

News & Views welcome always published as long as NO bad language or is not related to subject matter.

To keep online information secure, experts recommend keeping your social media accounts private, changing your passwords often, and never answering unsolicited emails or phone calls asking for your personal information. Need help and guidance visit https://acepchelp.wordpress.com and leave a comment or send a private message on Telegram @Aceone31

Ace News Services Site Links Listed Here:

AceTweet This News

