Ritual în absență / Eu și El

Nice post Ian

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

COPERTA --- RITUAL IN ABSENTApag 24 (8)

Zgomotul de paşi
chemarea sigilată-n căsuţa post-restant

cântecul păunului trezit în plină singurătate
acoperă lume

eu alung teroarea emisă de sunet
instalez temeinic zgomotul de litere pe tastatură

lumea din jur creşte cu sunetul gândului meu
din mulţime se desprinde El
mă provoacă
inventăm un joc
dar
jocul mă îndepărtează de prieteni

între mine şi El sunet de gând frânt
apoi
durerea de-a vedea în viitor fulgerul viu al trecutului

lumea din jur e tot mai plină de sunet

eu și el
navigatori în lumea virtuală uităm de noi
reinventăm jocul

din volumul Ritual în absență, Corina Victoria Sein, 2015

coperta și ilustrațiile de Vasile Pintea

View original post

